10 Testimoni Vivix Untuk Ibu Bersalin Normal & Caesarean - Bantu Sembuh Luka


Vivix tinggi kandungan polifenol yang kaya
dengan antioksida bantu sembuh luka ibu bersalin
 


 Vivix semakin disukai oleh para ibu yang berpantang samada bersalin normal atau bersalin czer. Sebabnya khasiat dan kebaikan Vivix yang banyak membantu ibu berpantang dengan lebih baik.



Kebaikan Vivix Shaklee Untuk Ibu Berpantang

  1. Memberi tenaga kepada ibu, badan kurang rasa lenguh atau sakit-sakit badan. Tempoh berpantang sangat mencabar bagi si ibu dalam menjaga diri dan bayi. 
  2. Menyembuhkan organ peranakan si ibu.
  3. Baik pulih kesihatan rahim si ibu yang baru selepas bersalin.
  4. Bantu proses penyembuhan luka lepas bersalin. Luka cepat sembuh dan kering sekaligus bantu kurangkan risiko luka terbuka atau bernanah.
  5. Mengelakkan stress atau gila meroyan.
  6. Menguatkan sistem imun badan si ibu dari terkena demam, selsema, penyakit berjangkit dan sebagainya.
  7. Meningkatkan metabolisme badan si ibu jadi boleh membantu mengelak berat naik mendadak kerana masa berpantang si ibu tak boleh banyak bergerak.
  8. Mencantikkan & menyihatkan kulit si ibu kerana Vivix tinggi antioksidan yang bagus untuk melambatkan proses penuaan kulit. Secara tak langsung kulit baby juga bertambah cantik dan sihat.
  9. Menggalak tekanan darah yang sihat buat ibu.
  10. Kurangkan rasa sakit lepas bersalin terutama yang bersalin czer/pembedahan.

Bagi ibu-ibu yang berpantang selepas bersalin secara czer, sudah pasti tidak terlepas daripada masalah luka czer yang lambat sembuh dan lambat kering. Bukan itu sahaja, rasa risau dengan luka bahagian dalam juga menjadi kebimbangan utama. Tidak hairanlah, kalau ibu berpantang czer merasa sukar untuk banyak bergerak, kerana risau luka czer jadi lambat sembuh.

Bagi membantu ibu-ibu berpantang selepas bersalin normal atau czer ni, sangat disarankan  anda untuk mengambil Vivix, yang dapat membantu agar luka czer cepat sembuh luar dan dalam. 


Manfaat Vivix untuk ibu berpantang/ bersalin
 normal atau czer





10 Testimoni Vivix Shaklee Untuk Ibu Bersalin Normal dan Caesarean (Czer)


  










Banyak kebaikan bila ibu berpantang mengambil Vivix Shaklee ni. Memang sangat berbeza rasa badan kita bila berpantang dengan Vivix dan berpantang tanpa Vivix. 


Ada sebarang pertanyaan mengenai Vivix atau produk Shaklee yang lain, boleh hubungi Azie di 01118597392 atau klik ja ikon whatsapp di kiri anda.



0 comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda :)